Elaborem cervesa artesana

La Cervesera del Poblenou

La Cervesera del Poblenou és el primer obrador de Barcelona en elaborar exclusivament cerveses artesanes ecològiques. Ens proposa descobrir el món de la cervesa i conèixer i experimentar les aromes i gustos de la cervesa desde el seu obrador artesà.

La Cerveseria és una cooperativa sense ànim de lucre, pionera a Barcelona en l’elaboració de cerveses artesanes i ecològiques.

El projecte arrenca a Poblenou el 2014 de la mà d'en Francesc Ferrer amb les seves receptes que duen la marca CESC, acrònim del nom de la societat, Cerveseria Ecològica i Sostenble Catalana. El 2016, en Jordi de Mier, mestre cerveser de Cerveses JK, entra a formar part del projecte. Compromès d'igual forma que CESC amb la Natura i el medi ambient, també va començar el seu camí cerveser a Poblenou. Des d'aquell moment les Cerveses JK i CESC s'elaboren a La Cervesera de Poblenou. El seu criteri fonamental és l'ecologia, la cura del medi ambient i de la natura. Fan servir matèries primeres conreades sense pesticides ni productes químics de síntesi. Des del 2019 La Cervesera del Poblenou passa a ser la seu de la cooperativa Cervesers Artesans de Catalunya. Aquest projecte, creat conjuntament amb Barret Cerveses i Brew by Code permet compartir l’obrador i poder donar un pas endavant en la qualitat dels productes, intercanviar coneixements i unir esforços, sempre des d’una organització cooperativa, horitzontal i democràtica. Es poden comprar les cerveses a la botiga en línia de la Cooperativa

Amb les nostres propostes, podreu gaudir de visites guiades experiencials i tallers de cata i valoració de cerveses que us aproparan a un procés de producció basat en tècniques ancestrals.
Contingut:
Visita guiada a l’obrador per conèixer el procés d’elaboració de la cervesa artesana amb productes de qualitat ecològica, que finalitza amb una degustació de cerveses.
Durada:
Dues modalitats: 30/45’ (visita i degustació) i 60’ (visita, introducció a la cervesa,taller de cata i degustació)
Idioma:
Català, Castellà, Anglès
Freqüència:
1-2 cops a la setmana
Ideal per a:
Adults, Famílies
Adaptacions:
Persones amb mobilitat reduïda, cegues, sordes, al·lèrgies alimentàries
Participants:
Fins a 20 persones

Localització

M'interessa!

(Omple el formulari)
[contact-form-7 id="2615" title="formExperience" text-color="#eee"]
Subscribe
Notify of
guest
0 Comentari
Inline Feedbacks
View all comments

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca